• werkatelier

    interieurvormgeving 2de jaar
    In het tweede semester hadden we de keuze uit vier focussen waaruit we er twee moesten kiezen. Mijn keuze die ik genomen had was ‘interieurontwerp’ en ‘interieurafwerking en advies’. Deze twee focussen mocht ik samen in één project tentoonstellen. Het pand dat ik gekozen heb is gelegen in de Bijloke, naast het STAM en de hogeschool KASK. De functie die ik het gebouw gegeven heb is een werkplaats waar studenten maar ook andere bezoekers kunnen werken aan hun projecten. Het zijn ateliers waar er ook materialen zoals stoffen, naaimachines en pashokjes voorzien zijn. Er is ook een kleine toog aanwezig waar ze drinken en eventueel soep of andere etenswaren kunnen opwarmen. In de zomer kunnen de schuiframen opengezet worden zodat de bezoekers kunnen genieten van de tuin. Ik heb vooral gekozen voor gerecycleerd materiaal.

    verdiep00